🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب باران چشم تو

(ثبت: 6180) خرداد 31, 1397 

میزان شدم در شب باران چشم تو

وقتی که رفتم به چناران چشم تو

پایم به صد زنجره زنجیر شد برید

وقتی که رفتم دم زندان چشم تو

امشب پر از قلقله وپرسه ی سگ است

در کوچه  ی گرگ وخیابان چشم تو

از بس به باغ خنده گل می زند لبت

خوشبو شده سبزه ومیدان چشم تو

لیلی وش از مانه گذر کرد بر نگشت

مجنون که رفت سمت سملقان چشم تو

با چشم خود دیدشهیدان قصه را

برخورد وقتی که به پایان چشم تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):