🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب زده

(ثبت: 238940) اردیبهشت 28, 1400 
شب زده

 

باز دوباره گرم شد
خاك سياه يخ زده
باز دوباره جان گرفت
هور نگونِ شب زده
دانه درون خاكِ سرد
سبز شد و نفس كشيد
همچو تن فسرده كه،
لب به لب خُمي زده.
حسرت شاخه هاي خشك
زود به انتها رسيد
كي برسد به انتها !
خواب اسير شب زده ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا