🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب شعر

(ثبت: 4436) تیر 16, 1396 

لب ها غزل و موی سیاهت شب شعر
ای هر مژه از دیده ی ماهت شب شعر

امشب همه دیوان تو را می خوانیم
ای دامن سرخ راه راهت شب شعر

***

شور و طرب شعر چه حالی دارد !
با تو رُطَب شعر چه حالی دارد !

وقتی تو میان ما مخاطب باشی
شب های شب شعر چه حالی دارد !

# رُطَب : خرمای تازه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا