🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب فراق

(ثبت: 267333) بهمن 6, 1402 

 

شب است ودلم های وهو می کند
فراق تو را گفت وگو می کند

شب است ودلم همسفر باغم است
دراین شهردل نغمه ی ماتم است

دلم را ربودی کجا برده ای ؟
همه هستی ام را چرا برده ای؟

بیا تا درآغوش تو جا کنم
دو باره دلِ رفته، پیدا کنم

درآغوش گرمت پناهم بده
بیا فرصت یک نگاهم بده

دو زلفت کنم تارِ چنگ دلم
زنم نغمه تا حل شود مشکلم

بده لَعلِ مستت که مستم کنی
از این زاهدی می پرستم کنی

بیا با دو زلفت دو پایم ببند
بزن چنگِ عشق و تو نایم ببند

نوای تو قلبم به ساز آورد
بزن شور تا شهر ، ناز آورد

اَلا شورِ شهنازی ام ناز کن
در این پرده تو نغمه پرداز کن

بیا تا نهم سر به دامان تو
کنم جان شیرین به قربان تو

*************************************
برگزیده از کتاب مجموعه شعر”غوغای سکوت”سروده ی

قاسم یوسفی “ذوالفنون”

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 6, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • بهمن 6, 1402

      سلام و درود همیشگی یار عزیز خراسانی سپاس 💐🌿🌿🌿🌷🌷🌷🌷🍃🍃👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا