🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب قدر

(ثبت: 226793) اردیبهشت 29, 1399 
شب قدر

 

شب قدر است و ما همگی پشیمانیم
پشیمان نام با عظمت حیدر کراریم
در این شب ذکر الهی العفو بر لب داریم
زیرا به جز خدا دگر خریداری نداریم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا