🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب های انتظار

(ثبت: 232155) مهر 11, 1399 

شب های انتظار

مرا اسیر خودت کن مرا به دار بزن
بگو هرآنچه که خواهی بیا هوار بزن

اگر چه خرمن دردم ترانه ام آه است
به خوشه خوشه جان و تنم شرار بزن

به هم بریز همه نقشه های عالم را
به هر چه صورت آئینه ها نگار بزن

بیا که شاخ درختان مرید دست تواند
به روی تک تک شان دانه ی انار بزن

چه فرق می کند این روز های تکراری
نوای ساز خودت را به روزگار بزن

به شوق زمزمه های لب تو حیرانم
بیا و نغمه ی شادی به شاخسار بزن

هوای دیدن رویت قرار ما را برد
سری به گوشه ی شبهای انتظار بزن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 12, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا و درخور تحسین
    زنده باشید به مهر و بسرایید

    🌹🌹🌹🌺🌺🌺💐💐💐

  2. دانیال فریادی

    مهر 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹بسیار زیباست

    شادکام باشید

    • مهر 12, 1399

      موفق و موید و منصود باشی طیب الله🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا