🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شد تداعی ترکمانچایی به یاد

(ثبت: 222605) اردیبهشت 11, 1399 
شد تداعی ترکمانچایی به یاد

 

گر چه غمگین با قدر گاهی قضا
سازگاری ، دور از بدبین دلا

تلخکامی شهدِ شیرین زندگی
یادآور غم و شادی را به ما

گر چه اقبالی به کف هر آدمی
دستِ خود باشد ز همدیگر جدا

یار هم باشی اگر غمخوار هم
هر کسی را سرنوشتی ای رها

شد تداعی ترکمانچایی به یاد
عهد را یادی ،چه خاکی پر بها

کنده شد از سرزمینی جان من
داده شد بر اجنبی ، مرگی روا

دستِ نالایق کسانی داده شد
خاک ایران را که اجرا صلح را

خسته ام گر منتظر در گوشه ای
لحظه را ، یادی ، قیامی ، والیا

ولی اله بایبوردی

28 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها استاد گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 12, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا