🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعبده باز

(ثبت: 257296) اسفند 27, 1401 

 

آن که قانون نوشته است چرا

خویش را داده بیش و، هیچ به ما؟

ما، شکایت، کجا بریم کجا؟

ریش و قیچی

هر دو را برده است شعبده باز.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 27, 1401

    درود جناب رضاپور گرانقدر
    در این شعر از تغییر ناگهانی لحن و ریتم و موسیقی سطر ریش و قیچی خیلی خوشم آمد و با آن ارتباط بسیار خوبی برقرار کردم. احساس می کنم کاری که اینجا کردید در ذهن شنونده یا خواننده زیبا پردازش می شود و می دانید که این احساس را به غالب آثار پیشینتان در این قالب نداشتم.
    با درود بیکران

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      درود و سپاس بی کران تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا