🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعربرای ازتونوشتن

(ثبت: 3483) اسفند 7, 1395 
شعربرای ازتونوشتن

  میخواهم 
    فراموشت کنم 
اما شعربرای ازتونوشتن
قلم به دستم میدهد

به ترکی

        استییرم
یاددان چئخاردام سنی
آمماشعر سنن یازماق اوچون
      قلم وئریرالیمه

به مازنی

           خوامبه 
ته ره فراموش هاکنم
اما شعرته جه بنوشتن وسه
قلم ره می دست دنه

زهرانادری

شعرپریسکه