🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره121

(ثبت: 227690) خرداد 20, 1399 

 

گذشته را از دست دادیم
و آینده از آن مردگان است ،
بیا
فردا را
امروز زندگی کنیم
تا در سرزمینی که هیچ کس
خودش نیست،
خودمان باشیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمد م

    تیر 10, 1399

    خوب

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    خودمان باشیم🌹🌹🌹

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا