🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر تک تبری – 1

(ثبت: 240608) تیر 27, 1400 

ـ☘تک تبری☘

بدیئه کِشتِ جُو ُگَننِم دِرُو؟

✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️

دیدی جو کشت کرده گندم درو کنند.

شعر تک پارسی از محمدعلی رضاپور
(مهدی‌)

و شب که می رسد از راه، ماه، آگاه است.

شعر تک تبری از محمدعلی رضاپور (مهدی)

دَیمِه شیمِه، تِه رِه بَدیمِه وَلی
(داشتم می رفتم، تو را دیدم ولی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عالی بود استاد غفوری از دوستان بنده هستند و همزبان
    استفاده کردم
    ته خنابدون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا