🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر تیغ خون آلود/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 6949) آبان 3, 1397 
شعر تیغ خون آلود/ابوالقاسم کریمی

زمستان شد ، خدا تنها شد و رفت
حیا مُرد و وفا رویا شد و رفت
به زیر تیغ ِ خون آلود ِ چنگیز
هنر سهم کبوتر ها شد و رفت
…………………………………
ابوالقاسم کریمی فرزندزمین

نظرها
  1. سلام

    این شعر زیبا منو یاد اون شعری انداخت با این مضمون:

    همه دنیا رو نامردا گرفته ن

    وفا رو از همه مردا گرفته ن

    خبر اومد که مجنون رو پلیسا

    پریشب، با سه چار لیلا گرفته ن

    نمی دونم از کی هست1

  2. طارق خراسانی

    آبان 4, 1397

    سلام 

    خیلی زیباست

    در پناه خدا 

  3. مازیار نژادیان

    آبان 6, 1397

     درود بر شما

  4. عظیمه ایرانپور

    آبان 7, 1397

    درود بر شما

    زیباست

    قلمتان سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا