🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر دخترم برای خواهرش

(ثبت: 229637) تیر 31, 1399 
شعر دخترم برای خواهرش

شعری از حانیه رضاپور (هفت ساله)
برای خواهر سه ماهه اش(حنّانه):

حنانه چرا اِن قَدَر (این قَدَر)
کوچولوئه کوچولو؟!
پاهای اون می مونه
مثل یه جعبه هولو
حنّانه ی عزیزم!
الهی برات می میرم(بمیرم)
از طلا، با ارزش تر
قشنگ ترینِ خواهر.

زمان و مکان سرایش:

1399/4/30
اندیشه ی شهریار تهران.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام استادبزرگوارنظرشمادرمورداشعاری که من سرودم چیه ازنظرقواعدواصول شعری خواهشا نقدمیخوام نقدمنصفانه تشکراستادگرامی ازنقدسازندت محرومم نکن

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 31, 1399

      سلام و درود
      اسماعیل جان،
      دقیقا کدوم شعر، عزیز؟ ❤️🙏

  2. فریبا نوری

    تیر 31, 1399

    سلام بر حانیه عزیز و مهربان
    خدا نگهدار هر دو نازنین پاک باشد زیر سایه پدر و مادر
    🌹🌹🌹👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 31, 1399

      سلام و درود
      سرکار خانم نوری ارجمند،
      خداوند
      شما و نزدیکان گرانقدر تان را حفظ بفرماید!
      سپاس ویژه از شما
      بویژه بابت پذیرش زحمات فراوان در کارگاه ششم سایت 🌹🌹🌷🌷🌷🌹🙏

  3. معصومه بیرانوند

    مرداد 4, 1399

    سلام
    عالی
    آخی…
    چرا خودتون رای ندادین تو کارگاه ششم؟

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 4, 1399

      سلام و درود و سپاس
      میزبان و خدمتگزار هستم
      🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا