🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر سبز(چندآهنگ) ی تقدیم به سردار

(ثبت: 220786) دی 19, 1398 

 

نمونه شعری در قالب سبز(چندآهنگ)،
تقدیم به سردار شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش

رفتی/
و من چقدر خوب خوانده بودم/
ترانه ی کبوترانه ات را/
از اوّلِ نگاهت.// 1
رفتی/
ای بزرگ مرد!/
تنها شدیم/
اما/
نگاهت با ماست/
احساست/
اندیشه ات/
و هر آنچه بوی تو دارد، با ماست/
پس همچنان با ما بمان/
بزرگ مردِ کم نظیرِ دوران!/
سردارِ عشق!///2

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و آفرین اجرتان با سردار
    توفیقتان شفاعتش🌺

  3. سلام و درود و سپاس تان🙏🙏🙏

  4. درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. محمد صدوقی

    دی 12, 1399

    درودهاااا عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا