🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 112

(ثبت: 219420) آذر 24, 1398 
شعر : شماره 112

سنگ ها هر روز
حمام آفتاب میگیرند
در شور زاری که نامش ،
دریاچه است
_____________
ابوالقاسم کریمی – فرزند زمین
تهران _ ورامین
شنبه 23 آذر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1398

    درود بر شما💐

  2. مينا امينی

    آذر 24, 1398

    💐💐💐

  3. زنده باشید استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا