🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 115

(ثبت: 219822) آذر 30, 1398 
شعر : شماره 115

 

غم در دل

زانو در گِل

گلو در دود

کیمیا ،

ما به قعر جدول

سقوط کرده ایم

_____________

ابوالقاسم کریمی – فرزندزمین

تهران – ورامین

جمعه 29 آذر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام

    استاد

    سقوط در قعر جدول

    یلدایتان مبارک

  2. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای کریمی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا