🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر شماره 179/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254002) آذر 25, 1401 
شعر شماره 179/ابوالقاسم کریمی

 

اگرچه زندگی را دوست دارم
توان آرزو کردن ندارم
شبیه ماهی در حال مردن
به پایان غم انگیزی دچارم
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 25, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1401

    درود بر شما

    🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا