🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شمار 102

(ثبت: 218081) آبان 24, 1398 
شعر : شمار 102

در دستان سرد مرگ
ماهی کوچکی هستیم
که زنده بودن را
زندگی میکند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 24, 1398

    درودها استاد

    دست مریزاد

    میلاد نبی اکرم با امام همام مبارک

    تقدیمی : 🌸

    سیر لا ، از آب ، ماهیها ، دلا
    از حیات آبی بشر ،سیر ای رها

    در کمین هر چند مرگی آرزو
    با دمی احیا و دیگر دم ،فنا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 08 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌹❤️🌹🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا