🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر قلم

(ثبت: 240127) تیر 3, 1400 

 

قلم می گفت در صحن ورق دوش
مرا کردند دانایان فراموش

ورق گفتا تو خود افتادی از کار
وگرنه مرد دانا نیست خاموش

چو در ذات تو جوهر نیست اینک
تلاش شاعران افتاده از جوش

ورق آماده و شاعر به کار است
قلم در دست اما رفته از هوش

که شاعر یا قلم فرقی ندارد
چو بی جوهر شدند افتند از کوش

به کسب جوهر ذاتی خود خیز
شاعر بی‌خرد بهتر که خاموش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    غزلت راز دل
    را برملا کرد
    بهار دوستان
    این باصفا کرد
    ❤️❤️🌹❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا