🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار غلامرضا بوستانچی

 

عمر را بنشستن و اندوه آن خوردن خطاست

خوانش: 224

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

پیشوا بود آنکه گفت از نغمه و آواز جنگ

خوانش: 186

سپاس: 0

مردی از دست زنش در مانده بود

از زن و از زندگانی رانده بود

مثنوی

خوانش: 211

سپاس: 0

 

قلم می گفت در صحن ورق دوش

خوانش: 240

سپاس: 3

تعداد نظر: 1