🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر نگین سبز/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 7076) آبان 19, 1397 

گیاهی کوچکم بر بستر سنگ

نگین سبز ِ روی تاج ِ خوشرنگ

شبی گفتم به انسانی ریاکار

مَکن تکیه به پشت گاو نیرنگ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. میشد گفت:نگینی سبز روی تاج ِ خوشرنگ

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 20, 1397

    درود بر شما

    بیت اول خیلی زیباست

    ولی ارتباطش با بیت دوم کمی ضعیفه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا