🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کوتاه/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254770) دی 21, 1401 

 

تنهایی ،

مرد بدهکاریست

با جیب های خالی

***

تنهایی

مردیست

با جیب های خالی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 21, 1401

    سلام
    دومی خلاصه تر است گرچه تنهایی توانگر است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا