🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 237517) فروردین 20, 1400 

.
صبح شده
پنجره لبریز از بوسه های خورشید
صدا می زند مرا باز
آسمان برایم آغوش خود را می کند باز
دلهره هایم را بر می دارم
تا لب پنجره ی خاطره هایت
بتکانم بیرون
نسیم به تماشامی آید
آرام می خزد بین دستانم
نرم و لطیف است
و به آشوب می کشد
پرده ی ساکت اتاقم را
عطر دستان تو می پیچد بین موهایم
اتاقم با من شعر تو را می سراید

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    سلام و درود بر شاعر زیبانویس و زیبا اندیش
    بسیار زیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا