🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمسِ جان

(ثبت: 211211) تیر 10, 1398 
شمسِ جان

از اشعار ولی اله بایبوردی در بلاک سازان کد : 114

رباعی : یک

همچو ماهی در فضایی آسمان
سیر می کردم به دورِ شمسِ جان

با زمین ؛ ناهید ؛ گاهی مشتری
با دگر ، سیّاره ها ؛سیری همان

رباعی : دو

شمسِ جانی شمسِ جانی شمسِ جان
مولوی هایی کجایند این زمان

سمتِ شمسی سیر هر جایی دلا
شمس را پیدا که با او گفتمان

ولی اله بایبوردی

05 / 04 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 10, 1398

    همچو ماهی در فضای آسمان

    درود بر شما
    زیباست🌺

  2. مه ناز نصیرپور

    تیر 10, 1398

    بسیار زیبا سلام و درود شادکام باشید

  3. طارق خراسانی

    تیر 10, 1398

    سلام و درود بر حصرت استاد گرامی

    براستی شمسی باید تا حال مرید را دگرگون کند ولی کجا می توان او را جست؟

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سلام استاد ارجمند والا مهر جناب خراسانی عزیز

      رباعی تقدیمی : 💐

      پیرِ دریا دل ، چو شمسی ،مولوی
      همچو موسی خضر فرضی ای ولی

      گر مریدی با مرادی آشنا
      رهنما سمتی به جانب مینوی

      ولی اله بایبوردی

      10 / 04 / 1398

      🌺🌸💐🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا