🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمشیر سیف الله را از رو نهم ای عاقلان

(ثبت: 209672) اردیبهشت 17, 1398 

شمس الحق آذر منم از اِنس و جن برتر منم
در مسلخ عشق عاشقی بر عاشقان مهتر منم

در این دیار لا فتی خط ام رسد بر اولیا
بر عرشیان و فرشیان فرمانده و رهبر منم

با عاشقان و عارفان من دم ز الّا هو زنم
از خود بترسم نز خدا بر روح خود سرور منم

شمشیر سیف الله را از رو نهم ای عاقلان
در رزمگاه حرب جان بر نفس خود بی شر منم

در این زمان و هر زمان از اولیا دارم کرم
اکرام را تکریم کن هم حافظ و همبر منم

از حاسدان الحسد آید نشان من مسد
من دور از این مصرع شدم مشتاق را زرگر منم

از بی کسان بی کس ترم با دیگران هم بی کسم
با حمد و رحمان و صمد هم آشنا مشعر منم

والی دوران رو به من کردی و گفتی بن حسن
از زیر ابر بیرون بیا تنها تو را یاور منم

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و درود بر حضرت استاد بایبوردی گرانمهر

    بسیار زیبا و نغز

    در پناه خدا شاد زی

    🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 17, 1398

      سلام استاد خراسانی ارجمند
      امید….
      تقدیمی :
      چو دیدی بحر را گردد خروشان
      برون کن رُقعه را از جیب و بر خوان

      تلاطم بحر بینی گردد آرام
      به حق معروف کرخی ای مسلمان

      💐🌿🍃🌈🍃🌿💐

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و احترام جناب بایبوردی عزیز

    موفق و پیروز باشید

    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 17, 1398

      سلام جناب آقای مهدی پور گرامی
      عنایت فرمودید .

      تقدیمی :

      بنازم بر خداوندی توانا
      به انسان قدرتی دادش هویدا

      به علمی کیمیا شد آب گوهر
      به ید انسان عالیقدر والا

      🌺💐🌿🍃🌈🍃🌿🌺

  3. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درود بر شما

    لذت بردم و آموختم🌹🌹🌹🌹🌹

  4. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 18, 1398

    سلام و درود
    لطف فرمودید : به امید رهایی ……
    در پناه خدا

    🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا