🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهاب

(ثبت: 263576) شهریور 14, 1402 

 

پرنده ای هستم پربسته (_) غم نشین

همچون شهابی تنها و آتشین

افتاده ناگهان، بر غربت زمین

مجروح و دلشکسته و بی خانه و غریب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 14, 1402

    سلام
    زیبا سروده اید
    قلم تان مانا
    پاینده باشید و برقرار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا