🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهیدان

(ثبت: 220565) دی 15, 1398 

 

« شهيــدان »

شهيــدان زنــده انــد ، الله و اكبــر
ره حـق جـوينـده انـد ، الله و اكبــر
رهــي جوينــده انــد ، بر زنــدگانـي
كـه جاويـدس ره ، الله و اكبــر
شهيــدان را غـمي در دل نباشـد
غـم از دل مـي بـرد ، الله و اكبــر
قلندر وار مي جنگند شهيـــدان
چه بي پروا شدن ، الله و اكبــر
شهيــدان شجاع ملك ايران
دليـر و پُـر دلنـد ، الله و اكبــر
شهيــدان سايـه ي ، لطـف خـداينــد
شعـاري سـر دهنـد ، الله و اكبــر
شهيــدان را ز‌ِ تنـهايـي غـمي نيسـت
نـه تنـهاينـد بَـرِ ، الله و اكبــر
شهيــدان بـا خـدا ، بستنــد عـهـدي
ســر جانـي دهنــد ، الله و اكبــر
شهيــدان در قـيامــت غــم نــدارنـد
بـر آنـها ضـامن است ، الله و اكبــر
بـر آن عـهـد الله ، پـي بـبردنـد
كـه رفتــن در بـر ، الله و اكبــر
بـه تقـوي ، متقـي گشتـن در اين راه
ز خـون تقـوي كنـن ، الله و اكبــر
شهيــدان تـا قيامـت ، زنـده باشـن
سـتـودن در قيـام ، الله و اكبــر
حسـن خود يك غمي دارد ،كه سختـس
شهيــدي نيـست بـر ، الله و اكبــر

٭٭٭

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما آقای دهنوی عزیز
    مامشان در یادها راهشان همواره پر رهرو
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    شهیدان زنده اند الله اکبر

    درود بر شما جناب دهنوی عزیز

    زنده باشید
    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا