🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید سلیمانی

(ثبت: 244019) دی 11, 1400 

 

الگوی ادب، فخر مسلمانی بود
یک لشکر جان بر کفِ ایرانی بود

یکبار نیفتاد زمین پرچم مان
هر جا که علمدار سلیمانی بود

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹

  2. دی 12, 1400

    سلام به راستی حاج قاسم با جانها چه کرد که اینهمه واله دارد؟

  3. طارق خراسانی

    دی 12, 1400

    سلام و درود

    جان ان مرد بزرگ قرین رحمت الهی باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا