🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوروشیدایی

(ثبت: 431) دی 4, 1394 
شوروشیدایی

زان سوی سماء آرد مرا پیغامی،

جامی دهدم رقصان زند بر جامی،

شوروشیدایی آرد مرا سرمستی،

آخر این مستی آرد مرا بد نامی،

بهناز علی زاده( کیمیا) آلمان

باعرض سلام وادب و احترام حضور اساتید ارجمند خوشحالم که می توانم در حضورتان بیاموزم،