🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق انداخت

(ثبت: 5358) دی 28, 1396 

تا عشق تو بر گردن من طوق انداخت

در اين دل نا اميد من شوق انداخت

گه چشم و گه ابرو و گهي هم زلفت

در طبع غزلسراي من ذوق انداخت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):