🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق

(ثبت: 258759) اردیبهشت 13, 1402 
شوق

اردیبهشت پرسه می زند
این روزها در شهر
باز بهار نارنج ها
شلوغ کرده اند
کوچه و خیابان را
و مدام
عطر می پاشند
زیر قدم رهگذران
و‌من شعری می شوم
تا واژه واژه
لبریز شوم
از شوق بهار نارنج ها

 

#شیدا شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام و درود

    به احتمال بسیار زیاد شمال تشریف دارید چون فصل بهار نارنج است و جای دوستان خالی تمام فضای باغات و منازل را از عطر خود پر کرده است.

    زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      یکی از دوستان شمال بود و وصف کرد فضای کوچه باغ های بابل را
      👌🙏🌹

      • محمدعلی رضاپور

        اردیبهشت 14, 1402

        سلام و درود
        به به
        بدجور دلتنگ جذبه های بهارنارنج بابل شده ام.
        یاد آن روزهای اردیبهشتی بخیر

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما گبانوی ارجمند
    🙏🌹🙏🌹🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام سپاس از شما مهربانو💐

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 13, 1402

    به به
    سلام و درود
    یاد بابل افتادم
    حیف که اکنون در زادگاه بهارنارنجی ام
    نمی توانم حضور داشته باشم.
    بهارنارنجی بمانید!

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم

      اتفاقا پرسه زدن خیال بود در کوچه باغ های بابل به توصیف یکی از دوستان
      ماناباشید

      • محمدعلی رضاپور

        اردیبهشت 14, 1402

        سلام و درود دوباره
        به به
        ماشاء الله
        شعر بهارنارنجی شما باعث شد به یاد کوچه خیابان باغ های بهارنارنجی بابلعشق،
        بهارانه هایی بسرایم.
        بهاری بمانید در پناه خدا

        • شیدا شهبازی

          اردیبهشت 14, 1402

          سلام و عرض ادب
          بسیار عالی
          لحظه هاتون بر مدار شعر و احساس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا