🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکرانه…

(ثبت: 239407) خرداد 7, 1400 
شکرانه…

 

خوشا رَهـا شدن از غَم خوشا دوباره نوشتن

دلیـلِ شـادیِ خـود را بــه اِستِعـارِه نوشتن

خوشا بـرایِ سپاس از خُــدا چَکامه سرودن

غـزل، تـرانـه، ربـاعـی، چـهـارپـاره نوشتن.

«مهران اسدپور»

نذر کردم گر از این غم به درآیم روزی

تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

«حضرت حافظ»

خدایا شکر…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):