🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیدایی…

(ثبت: 231433) شهریور 17, 1399 
شیدایی…

به نام خدا

می کُنَد از سَر به دَر، دِلدادِگی اَندیشه را !
باید از جان بَرکَنی پیش از جُنون این ریشه را

تا مَبادا ناگهان، مِصداقِ این مِصرَع شَوی⬇
«آهویی در دامِ خود انداخت، شیرِ بیشه را»

دَم نَزَن از شورِ شیدایی، که در دورانِ ما…
زیرِ پا باید گُذاری، قَلبِ عاشق پیشه را

میتوانی شیشه یِ دل را بَدَل سازی به سنگ
میتوانی بِشکَنی با دَستِ خود این شیشه را

پس بیا از عِشقِ شیرین، تا قیامت دَر گُذَر…
یا که چون فرهاد بر فَرقَت بِکوبان تیشه را.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):