🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیدای توام

(ثبت: 238735) اردیبهشت 17, 1400 
شیدای توام

رباعی

وابسته ی آن نگاه زیبای توام

من محو جمال و چشم شهلای توام

آنجا که تو باشی دل من آرام است

عاشق شده ام همیشه شیدای توام

فرخ لقا فتحی
۱۶/۲/۱۴۰۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🌹🌸🌺💐🌷🌻🏵️

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام

    مانند همیشه زیبا و روان

    درودتان بانو

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿