🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صادقانه …

(ثبت: 4612) مرداد 22, 1396 

                                      « به نام خدا » 

    خوش به حالِ آنکه صادق بود و دل بر حق سپُرد …

    با دو رویی هیچ کس ، راهی به مقصودی نبُرد 

    یا که باید ؛ حرف حق را زد ، ولی ترسی نداشت …

    یا که باید ، تا ابد ؛ « نان را به نرخِ روز خورد » .

                        « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. لیلا صالح

    مرداد 23, 1396

    سلام به برادر مهربانم. 

    سپاس از شعر زیبایی که سروده اید. 

    دست مریزاد. 

    شاد و سلامت باشید. 

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 23, 1396

    درود بر شما جناب اسدپور گرامی

    زیبا و نغز سرودید

    حق را گفتن و نترسیدن  بهتر ست و رضای خدا در همین است

    وای به حال ناکسانی که نان به نرخ روز می خورند و جامه ی ذلت می پوشند .

    زنده باشید

  3. اله یار خادمیان

    مرداد 23, 1396

     درود بر شما    بسیار ارزشمند است  دارای پیام قابل تحسین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا