🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبر مصیبت

(ثبت: 228044) خرداد 27, 1399 

 

صبر مصیبت
مجالس ختم و ترحیم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————–
صبر ایوب نصیب دل محزون شما
داغ و ماتم نشسته به دل خون شما
صبر کردن ز غم داغ عزیزان مشگل
رحمت حق به روان گل مدفون شما
نای نی سوزد و سازد ز انوار رخش
سوگواری بشود ناله و مضمون شما
بی قراری ز غم داغ عزیزان دارید
صبر باشد دمی مرهم و معجون شما
ای گل رفته سفر گوهر پاک
بوده ام تا به ابد من مدیون شما
لیلی این دل غمدیده بگویم هر جا
من به دنبال تو هستم مجنون شما
روز و شب در به در روی توأم
خون دل خوردم و محزون شما
—————————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان )

با عرض سلام
دوستان عزیز با اشتراک گذاری لینک زیر ما را در این راه همیاری نمائید
https://t.me/joinchat/AAAAAFQtqNR9wjzOIzNbsg
کانال اشعار ختم و ترحیم
صفحه فضای مجازی
http://mosebat.mihanblog.com
تشییع جنازه
خاکسپاری
آدرس کانال تلگرام
@mosebat60

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا