🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای تیشه ی شب

(ثبت: 6684) شهریور 27, 1397 
صدای تیشه ی شب

شعر  تیشه ی شب

.

.

خزان بر دفتر شعرم خزیده
لب خندان من را غم خریده
صدای ضربه های تیشه ی شب
به باغ سبز  ایمانم رسیده

.

.

شاعر:ابوالقاسم کریمی(فرزندزمین)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا