🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای حق

(ثبت: 238220) فروردین 29, 1400 

 

صدای حق شنیداری ندارد
کسی با این دلم کاری ندارد
خدا هم گر بگوید باز هم هیچ
که خفته میل بیداری ندارد
اگر ساکت شدم خرده نگیرید
که فریادم خریداری ندارد

اسماعیل خانه گیر_رودبار جنوب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1400

    سلام

    بسیار زیباست

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿

  2. شیدا

    اردیبهشت 11, 1400

    احسن عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا