🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای عشق

(ثبت: 14636) بهمن 29, 1397 
صدای عشق

گمگشته در حریم عشقم و دلداده در فضای عشق
سرگشته در صفای عشقم و آواره در سرای عشق

با هر نسیمی چون رسد از سرزمین عشق
جان گیرم و مدهوش گردم از برای عشق

در عالم واقع روم یا عالم خیال
هر جا روم روید گلی در سرسرای عشق

هرگز ندیدم و نشنیدم صدای تو
نشنیده می دانم تویی هر دم صدای عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 30, 1397

    بیکرانه درودهای خالصانه ام را پذیرا باشید مهر بانو ناظر پاک سرشت ادیب فرزانه و توانمند دل و دست مریزاد 🌸🌸🌸

  2. فائزه ناظر

    اسفند 2, 1397

    سپس از حضورتون 💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا