🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدا

(ثبت: 240239) تیر 10, 1400 
صدا

 

صدا
صدا
صدا

این صدا
خاموش نمی شود!

سکوت
در خوابش
فریاد می زند!
صدا

گلو
پاره می شود
از بی صدایی!

باتشکر
دانیال فریادی

با نقد خویش راهگشا باشیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 10, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا