🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صد قسم

(ثبت: 264186) مهر 6, 1402 

 

ریشه های عشقِ تو
، شد جوونه رو تنم
ای شکوفه ی امید
، با تو رنگِ بودنمِ

قد کشیده قامتم ،
تا به اوج آسمان
آریایی ام تنم
سربلند و قهرمان

سبزی و سپید و سرخ ،
سرزمین مادری
بر کویر سینه ام
برگِ سبز باوری

قد کشیده ام ز خاک پاکت ای وطن
صد قسم که سر دهم به راهت ای وطن

آرش و سیاوش و داریوش و کوروشی
سرزمین من پُر از خشم و شور و شورشی

 

سحرفهامی(آهو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 7, 1402

    آهوی عزیز
    اگر توانستی شعر ” وطن ” را در صفحه ی مانا بخوان
    بی تردید پیامها و سیگنال هایی برایتان خواهد داشت

    • سحر فهامی

      مهر 7, 1402

      سلام مانای عزیز ، حتما …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا