🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صل علی عشق سلام علیک

(ثبت: 4170) خرداد 12, 1396 

صل علی عشق سلام علیک

پیش بیا عشق سلام علیک

پیش بیا پیش بیا پیش تر

پیش منا عشق سلام علیک

زیردرختِ لبِ دل،جمعه ها

وعده ما عشق سلام علیک

گرچه نـِیَم لایق دیدارتان

لطف ترا عشق سلام علیک

باز هیاهوی دل و باز تو

گفت که ها عشق سلام علیک

ازبردل می گذری بی خبر

بازکجا! عشق سلام علیک

پنج زمان، پنجره ودست دل

دست دعا عشق سلام علیک

قبله خودگم نکند چون تویی

قبله نما عشق سلام علیک

نیست به باغ همه عالم دمی

بی توصفا عشق سلام علیک

می شود آیا که دمی دست من…

گیس شما عشق سلام علیک

پیش !که جان وسرو دل رانهم

پیش شما عشق سلام علیک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا