🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صیرفی نیستی از اشک گدا می گذری

(ثبت: 6090) خرداد 12, 1397 

 

ای که  از کوچه ی رندانِ خدا می گذری
بـا خبر باش عزیزم زِ کجا می گذری!

آنکه نازک دل و جان است، بگویش سخنم
ای پریشان شده از کارِ دعا می گذری؟

نا امیدی زِ درِ خانه ی دلبر جُرم است
کام دل تا نستاندی ز چه رو می گذری؟

گوهری مشتری دُر شده از دیده‌ی ما
صیرفی نیستی از اشکِ گدا می گذری

به فراوانی باران بدهد بوسه تو را
«ای که از کوچه ی معشوقه ی ما می گذری»

دلبرم بانگِ درآ  زد ، چه نشستی طارق؟
غافلی سخت، کزان بانگِ درآ می گذری

۲۵ آذر ۱۳۹۱

 

 

 

 

نظرها
  1. علی رفیعی

    خرداد 17, 1397

     

    سلام 

    عرض ادب و احترام محضر استاد طارق گرانقدر

    بسیار زیبا سروده اید…بهره مندگردیدم…همواره در پناه لطف خداوند مهربان موفق و پیروز و سرافراز باشید….طاعات مقبول … التماس دعا

     

     

     

     

     

    • طارق خراسانی

      خرداد 18, 1397

      سلام‌و درود 

      طاعات شما نیز قبول درگاه حق باد 

      سپاس از حضور گرمتان 

      در پناه خدا 

  2. علیرضا حکیم

    خرداد 18, 1397

    سلام و ارادت جناب استاد طارق عزیز

    غزل زیبایی از شما خواندم طاعاتتان قبول باد

    موفق باشید

    • طارق خراسانی

      خرداد 18, 1397

      سلام‌و درود بر استاد حکیم گرانمهرم 

      طاعات و عبادات آن عزیز قبول درگاه حق باد 

      سپاس از حضور گرمتان 

      در پناه خدا 

  3. سحر جهانی

    خرداد 18, 1397

    سلام و درود بر استاد خــــــــراسانی گرامی

    عالی سروده اید ،مثل همیشه

    درپناه ایزدمنان سلامت و سربلندباشید.

    • طارق خراسانی

      خرداد 18, 1397

      سلام بر سحر عزیز

      سپاس از حضور پرمهرتان 

      در پناه خدا 

  4. سمانه تیموریان

    خرداد 18, 1397

    نا امیدی زِ درِ خانه ی دلبر جُرم است

    کام دل تا نستاندی ز چه رو می گذری؟

    عرض سلام و ارادت

    طاعات و عباداتتان قبول

    بسیار زیبا و دلنشین سرودید

    پایدار باشید استاد عزیزم 

    • طارق خراسانی

      خرداد 18, 1397

      سلام‌و درود بر سمانه مهربان

      سپاس از حضور گرمتان 

      در پناه خدا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا