🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر ضرب رفتن

(ثبت: 5521) بهمن 28, 1396 

سر ضرب رفتن گفت
روزی در گوش بلندگوها می پیچم

اذان وصال می گویم

سر ضرب رفتن بغض های بیچاره من
مرا در مسیر غرور کاشتند

دیر است
اگر چه چشم هایم غرق خواهش و
اشک هایم
طلایه دار نور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مه ناز نصیرپور

    بهمن 29, 1396

    عالی و عمیق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا