🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4075) اردیبهشت 27, 1396 

بنام خدا

 

 

به حضرت سیدالشهدا (ع)

 

 

شهاب ِ
حسین (ع)
تنها بود
اما تمام ِ
کهکشان ها را
با نور پنهان ِ
خدا ,
آشنا کرد
 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 30, 1396

    درود بر شما

  2. با سلام و عرض ادب

    سپاس از حضور ارزشمند شما

    موفق باشید

    با احترام

    یا حیّ و یا قیّوم