🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4108) خرداد 2, 1396 

بنام خدا

 

 

به حضرت سیدالشهدا (ع)

 

 

 

در کوفه

نامه ها را
پاره کردند
ولی بیعت ِ
حسین (ع) ,
با خداوند
با خون نورانی ,
نوشته شد

 

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. خرداد 3, 1396

  2. با سلام و احترام

    ممنون از بابت حضور ارزشمندتان

    درود بر شما

    با سپاس

    یا حق