🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 3517) اسفند 10, 1395 

بنام خدا

 

به حضرت قمر بنی هاشم (ع)

 

 

در عاشورا
آب فرات نیز
بُخار شد
اما ماه بنی هاشم
در یاد کودکان تشنه بود

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1395

    سلام و عرض تسلیت

    موفق باشید

    • با عرض سلام و احترام

      شهادت حضرت صدیقه ی زهرا (ع) را به شما تسلیت عرض می کنم

      موفق باشید

      یا قدّوس

  2. محمدجواد منوچهری

    اسفند 12, 1395

    سلام وعرض تسلیت

    درود بر شما

  3. محمدرضا جعفری

    اسفند 12, 1395

    درود /////////……….اجرتان با بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا س …….