🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 6933) آبان 1, 1397 

 

 

بسمه تعالی

 

 

 

 

 

 

طرح عاشورایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در رثای عاشورا

کلمات گریست
قلم ِ سر شکسته
همچنان
خواهد نوشت …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

تخلص :   نورانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و ادب و احترام

    مختصر ، مفید و زیبا یعنی این.

    زنده باشید

    جسارتا فک کنم ایراد تایپی هست در :

    کلمات گریست

    کلمات گریستند.

    یا کلمه گریست.

    فعل و فاعل باید همسان باشند در تعداد.

    ببخشید لطفا.

    زنده باشید در پناه حق

  2. با سلام و احترام

    استاد ارجمند

    تشکر از شما

    سپاس از حضور ارزشمندتان

    انشاء الله تعالی سلامت باشید

  3. علی رفیعی

    آبان 24, 1397

    سلام و عرض ادب

    درود خدا برشما برادر بزرگوارم

    ماجور باشید ان‌شاءالله

  4. علی رفیعی

    آبان 24, 1397

    سلام و عرض ادب

    درود خدا برشما برادر بزرگوارم

    ماجور باشید ان‌شاءالله