🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 3575) اسفند 17, 1395 

 

بنام خدا

 

به فخر عاشورا حضرت علی اکبر علیه السلام

 

 

تشنگی آب در                                              
دشت غوغا می کرد
اما اکبر(ع)
تشنه ی نیزه ها بود !

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 17, 1395

    سلام

    اجرتان با خود آن حضرت (ع)

    موفق باشید انشاء الله

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 18, 1395

    سلام و درود

    مأجور باشید