🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طعم بهشت و طعم عسل داری

(ثبت: 3797) فروردین 18, 1396 

طعم بهشت و طعم عسل داری

طعم قصیده، طعم غزل داری

می خوانم از نگاه نجیب تو

کاین لطف اززمان ازل داری

چشمان تست آیه ی تطهیرم

درعاشقی مگر تو بدل داری

تنهایی و به چشم دل عاشق

کی درجهان عشق مثل داری

کردی «وضو» به خون دلم دانم

«نیت» برای «خیرالعمل» داری

خورشید و برمدار خودت بسیار

ناهید و ماه و تیر و زحل داری

از هر لبی شنیده ام وصفت را

جا در قلوب اهل محل داری

هند وعراق و شام و یمن ،ایران

سلطانی تمام ملل داری

من هم که هرچه دارم ازچشم تست

در کام من تو طعم عسل داری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 18, 1396

     موفق و موید و منصور باشی  با طراوت  و زیبنده بسرایی

    • درود جناب خادمیان عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      سربلندباشید وپیروز

  2. مينا امينی

    فروردین 19, 1396

    درود هنرمند شعر پاک

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا